czwartek, 12 listopada 2015

Logo tolerancji

W naszej szkole był ogłoszony konkurs na logo tolerancji. Uczniowie naszej klasy wzięli w tym konkursie udział. Oto sześć najlepszych prac - w ocenie brane był pod uwagę: pomysł na przedstawienie tematu, staranność wykonania oraz ogólny wygląd pracy. Wybrane prace w ciekawy sposób prezentują temat, są bardzo starannie wykonane i estetyczne, wykorzystane w nich zostały różnorodne techniki plastyczne. Brawa dla Autorów!







Pozostałe prace, wykonane na konkurs, również są bardzo ładne. Na pewno dzięki nim Autorzy zdobyli doświadczenie, które zaprocentuje przy udziałach w kolejnych konkursach. 


Podziękowania i gratulacje dla wszystkich, którzy wykonali prace na ten konkurs. Każda została nagrodzona, oprócz gratulacji i prezentacji na blogu, celującą oceną z edukacji plastycznej dla Autora.

8 komentarzy:

  1. A Tadzio nie chciał brać udziału, a tu taka niespodzianka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna niespodzianka, jaką sprawia Tadzio Mamie :)

      Usuń
  2. Dzieci mają lepsze pomysły niż dorośli! Śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Też jestem zachwycona pomysłowością moich dzieciaków :)

      Usuń
  3. A Maciuś powiedział że narysuje logo swojej klasy.....spytałam dlaczego? ??? Spytałam czy wie i rozumie co to tolerancja??
    "Tak mamusiu tolerancja jest w mojej klasie 1c" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem opisać, co poczułam, jak to przeczytałam... to wspaniała nagroda dla wychowawcy, takie słowa ucznia. Dziękuję Ci Maciusiu!

      Usuń
  4. Jakaś cisza na blogu. 😟

    OdpowiedzUsuń

Komentarz zostanie opublikowany przez administartora bloga.